Jumpy Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 He he: håper ingen blir støtt her nå, regner med at jeg bli like opptatt av slim og blod, og tester etc selv når vi først er igang med prøvinga. Men, det slo meg plutselig hvor ok det var med et forum der ingen av overskriftene er av typen: tror dere jeg er gravid? / IKM uke 5 / to dager på overtid me negativ test osv... Med andre ord: veldig fint at vi snart prøvere har fått vårt eget forum. Skal innrømme at jeg sikkert er litt småsjalu på disse damene med IKM og gravitester altså... så innlegget er kun ment humoristisk, ingen kritikk !
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Er nok enig her ja... Akkurat for de som er på bligravid blir "lei" av oss syterne som ikke får med sambo=o) hihi.. Hyggelig å "se" deg igjen... Har forsatt dårlig samvittighet etter det ene innlegget jeg misforstod.. Klem
AwholeNewWorld Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Helt enig :=) Flott med et eget forum! Tror nesten jeg skal mannen lese litt her inne, jeg.
Jumpy Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2007 Hi hi babycakes, det skal du IKKE ha. Var litt kjapp på avtrekkeren selv på et innlegg lenger ned. Føles litt kjipt, men vi vet vel alle at det fort kan bli noen misfortåelser når man kun skriver slik som her. Grattis med forlovelsen ;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Ja det er kjempeherlig med et sånt forum=)
-Mariposa- Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 He he, helt enig. Har hengt litt inne på "bli gravid" men føler ikke at det er riktig sted å være når man ikke er prøver engang. Eller vi kan si vi er prøvere vi og: vi prøver å få mennene våre på glid:) TIHI...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå