Gå til innhold

November: Utro pappa


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter her med to små barn og har funnet ut at mannen min har hatt et forhold siden september (mens jeg enda var gravid). Han sier han prøvde å gjøre det slutt, men klarte ikke å såre henne. Jeg fant det ut ved å lese mail og meldinger. Han hadde ikke slettet alle... Jeg er så sint og såret og vet ikke hva jeg skal gjøre. Han sier at det er meg han elsker og vil ikke være med hun andre. Jeg fikk han til å gjøre det slutt med henne, mens jeg hørte på. Tror ikke de vil fortsette. Men sliter med bilder jeg ser av dem sammen, i hodet. Noen som har opplevd det samme og som kan si hvor lenge jeg må slite med disse bildene?

Vil gi han en sjanse til, for jeg er fryktelig glad i han, men jeg går med en konstant klump i magen og det gjør så vondt. Dette skulle liksom være min lykkeligste tid sammen med barnet vårt, også har han klart å ødelegge det med dette. Jeg er så ulykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, stakkars deg.. Så utrolig vondt å måtte oppleve noe sånt nå da.. Hvis du har bestemt deg for å være sammen med han, må du prøve å legge dette bak deg så fort som mulig, ellers vil det forsure forholdet deres i lang tid framover. Og du må ikke dra det fram i hver krangel dere har, for da kommer du aldri til å bli ferdig med det. Dere bør snakke ut om det nå, og bli ferdig med det.. Vet det er vanskelig, men tror det vil bli det beste for dere..

Ønsker dere lykke til videre, og en stor trøste klem til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vondt å oppleve nå og vanskelig å takle. Vi går til terapi, vært en gang og skal gå en gang i uka. Jeg fant det ut for en uke siden, så det er ganske ferskt.. Takk for trøstende ord ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så forferdelig! Jeg hadde nok også sliti med "bilder" en stund. Enig med hun andre her, om at det beste er å bli ferdig med det så fort som mulig. MEN da er det veldig viktig at dere har fått pratet ordentlig ut om dette først. Pøs ut alle de vonde tankene du har, og få det inn i hodet hans hvor vannvittig vondt han har gjort deg! Kanskje det hjelper med en helg uten han, så du får litt klarhet i tankene dine. Uff, uansett, lykke til! Håper alt ordner seg og at dere får det kjempefint sammen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for trøstende ord :) Det varmer. Det går heldigvis bedre. Vi går til terapeut så vi får snakket ut om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...