Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover deres barn på dag, ettermiddag og natt? Hvor lenge sover de av gangen, og hvor ofte spiser de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kn vel skrive om min gutt da:)

Han sover høvelig greit om natta, men sovner seint, og sover lenge på formiddagen. Er våken en stund, for så å sove mye av dagen. Mye våken på ettermiddagen da. Spiser oftere på kvelden enn på dagen.

Skrevet

jenta mi blir 6 uker på onsdag, og hun sover mer på natta enn på dagen... men sover bra hvis vi er ute å triller.. men da har vi klart å snu døgnet riktig iallefall...

Skrevet

Selma blir 8 uker torsdag. Her finnes det overhodet ingen rutiner på sovingen enda. Sliter nesten alltid med å få henne til å sove om til kvelden, men når hun først sovner - sover hun ca 3 timer om gangen. Da pupper jeg henne sittende i senga, og legger henne tilbake igjen. Som regel kan hun da sove til 11. Er våken mellom 1 -2 timer om gangen på dagen. Kveldstid blir det bare smånupper på en halv time om gangen frem til jeg legger henne rundt 12. Skulle gjerne ha snudd litt på døgnrytmen hennes - da jeg har to barn jeg må opp med om morran - men det er umulig å holde en så liten baby våken hvis hun helst vil sove.=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...