Gå til innhold

søker: maria med tvillinger i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei maria, jeg var inne på albummet ditt og tok en titt... Heldige deg som skal ha tvillinger!!! Jeg så bildet av hunden din og han er prikk lik hunden min! hva slags hunderase er det og hvor gammel er han... Det var som å se hunden min, veldig rart!! c",) Hunden min, Siko som han heter skal være blanding av schæfer og rottweiler men vi er ikke helt sikre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,jeg er ganske heldig..hehe..=)

han er labrador..ren rase=) så rart at din er så lik da??!!han her er 2 år 21 mai..så er liten gutt enda=) hehe..din da??

Skrevet

Han er 3 år nå, og 45 kilo... Begynner å lure jeg da, de er jo helt like å se på. Nesten så det var litt ekkelt når jeg så bildet av hunden din, var sikker på at det var siko c",) Jeg er helt sikker på at moren hans er rottweiler, men mindre sikker på at faren er schæfer... Kan jo selvfølgelig være at faren er labrador da... Ble bare så nysjerig på hvilken rase hunden din var siden de er så like!

Skrevet

ja,det skjønner jeg godt,,jeg hadde vel dottet av stolen..hehee..men hvis du har msn kan du jo legge meg til,jeg har jo fler bilder=) [email protected] litt prob med msn i det siste..men tror alt er bra nå=)

min hund veier 35 kg ca..er ganske mye det..så 45 var veeeldig mye..hehe..men din er nok litt større da ja..=)

Skrevet

Jeg har lagt ut noen bilder av siko i våre album under nicket mitt... Har ikke ordnet meg med msn ennå... Viste bildet av hunden din til samb og han ble helt sjokka c",) så morsomt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...