Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Er du fornøyd med vognen og veier den mye??? Reiser endel og trenger en vogn som ikke er stor og tung.
vi blir 4 :o) Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 superfornøyd!! Vi kjøpte først emmaljunga, som er en romslig og flott vogn, men ganske tung å traust.. kjøpte derfor quinny også, og jeg må si jeg trives best med den vogna ) bagen er litt liten, men det går akkurat.. også har vi maxi-cosi setet, som passer til understellet og er svært enkelt når man skal ut på tur )
vi blir 4 :o) Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 husker ikke, men jeg husker at min emmaljunga veier ca 9 kg, og jeg synes quinny`n er mye lettere.. ) I tillegg til at den er fantastisk god å kjøre, lett å svinge med i butikker ol.. men den er ikke så god å gå turer i skogen med da.. men hvis jeg skulle måtte velge en av de ville jeg helt klart valgt quinny`n..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Takk for svar Har emmaljunga edge duo og syns den er litt stor og tung. Derfor vil jeg ha ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå