Gjest Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Alt lillemor gjør er en stor seier for oss, født uke 27 og frisk som en fisk, utenom en åpen ductus. Men det er så gøy når hun mestere noe nytt. Nå idag har hun lært seg å komme framover, før har hun rullet seg der hun skulle. Hun kan vise hvor stooor hun er, vinke hadet, leke titt titt bø og har til om med begynnt å snakke.. Hurra! Hun blir 1 år om 2 uker. Sikkert ikke noe sensasjon, men for oss er det :-) :-)
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 he he, grattis. så moro. Gutten min begynte å krype i går, han blir ett om to uker.
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 he he, ja. min er født 27 januar på riksen. når og hvor er din født?
har en liten spire i magen min Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 hehe, så artig :-) gratulerer. hva er ductus egentlig? klem fra oss
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Kjempeartig! Gratulerer! Jeg har en liten gutt som er født i uke 27, han er snart sju måneder nå - jeg forstår at alle framskritt er svære! Lille Trille... det er en klaff som styrer blodtilførselen til lungene. Den er åpen mens de ligger i magen, og lukker seg som regel etter fødsel. Men man kan også ha ductus på gløtt men klare seg fint!
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Hun er født på et lokalsjukehus 28januar, ble overflyttet til SUS(stavanger) og var der i 10dager før vi fikk komme nermere hjemme.
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 GRatulerer så masse! Det er utrolig med disse små tingene som skjer. Og enda større for oss med "små kjemper" :-) Kos dere videre!
saharas Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 Så flott! Ikke for å skryte altså (jo, kanskje litt da..), men min lille prinsesse som ble født i uke 29+5 er i dag 9 mnd, 6 mnd korrigert- og hun krøp i dag! Det er så festlig, hun kommer seg overalt! Hun sitter også! Jeg er så stolt! Alle fremskritt er en sensasjon synes jeg
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 OI. Så flott. Gratulerer. Jenta mi fylte 1 år for 1,5 måned siden og er langt fra å krype enda. Men har begynt å reise seg opp over alt! Og klarer å sette seg opp på kne og sånn, men når hun skal bevege seg bortover gulvet, legger hun seg ned og åler.
saharas Skrevet 16. januar 2007 #11 Skrevet 16. januar 2007 Eh, jeg tok kanskje litt hardt i- hun krabber ikke på alle fire altså, men hun åler seg fremover- fort! Men jeg er stolt for det, jeg!
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #12 Skrevet 17. januar 2007 Krabber ikke på alle fire min heller, men kommer seg fram. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå