Gå til innhold

JEG BLIR GAL!!!baby som ikke kan være alene et sekund...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 6mnd og hysterisk hvis jeg går to skritt unna henne. Jeg synger og prater og forteller at jeg er rett i nærheten, bare lager kaffe, leser avisa osv...Leker mye med henne i løpet av dagen, men hun får liksom aldri nok. Det er jo litt slitsomt at hun bestandig gråter når jeg skal på do, spise frokost og andre ting. Flere med sugekopper der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er det her også, men gutten min er 7 mnd.

Noen som har noen gode råd? Det er bare meg han er slik overfor. Han åler seg mot meg og drar i buksa dersom han får det til. Vil opp hele tiden. Pappaen har mye friere spillerom...

Skrevet

Kjenner til det ja.. Slitsomt. Dumt at de skal venne seg til slike uvaner. I ditt tilfelle, så kan det jo være separasjonsangst-fasen som har begynt å sette inn òg?

Jenta vår kan gjerne være blid og fornøyd helt til hun får se eller høre meg, da setter hun i å grine. Snodige greier..

Skrevet

ja, nå er jeg unna henne, og hun har "glemt" meg litt. Ligger og ler litt for seg sjøl. Blir vel bedre, de må jo bare venne seg til det...

Skrevet

La inn et innlegg om det før her. Det er helt håpløst, skal ha kroppskontakt støtt! Blir 8 mnd 1.feb. Jeg blir litt lei, må jeg innrømme. Han sover så korte lurer at jeg ikke får gjort noe særlig da heller.

Skrevet

Skriver under her jeg og. Spesielt ille i starten, fikk ikke gjort en døyt. Nå er det ihvertfall litt bedre, men han skal helst bæres og underholdes hele tiden.

Skrevet

Har du prøvd å legge henne under baby-gym stativ? Funker på mi snuppe som er 3,5 mnd.

Skrevet

Har ei sånn ei her hjemme jeg også. Hun er 6,5 mnd og er veldig glad i mamman sin........ Hun har lekematte hvor hun kan ligge og leke seg litt. Og begynner hun å sutre så får hun bare ligge for jeg er jo nødt til å gå på do, rydde litt i heimen og slike ting. Prøv å være litt bevisst på at hun skal leke litt for seg selv, og la henne klage litt før du tar henne opp. Vi prøver nå at hun skal være litt mer sammen med pappan sin og ikke blir så avhengig av å være sammen med meg hele tia. Man blir jo litt sprø etterhvert........

Skrevet

Joda, lekestativet funka fint da småen var 3,5 mnd. Nå er han 7 mnd og på et helt annet bevisshetsstadie - altså ikke like lett å distrahere.

Skrevet

kjenner til det derre.. tror det er en fase de må igjennom.det er iallefall blitt mye bedre her...samtidig som hun hylte bare jeg gikk 2 skritt vekk så var ble hun veldig mammadaltete og.det hjalp ikke om pappaen satt med henne...hun hylte bare jeg gikk rett på kjøkkenet (som er bare rundt hjørne liksom) osv.. men nå er det mye bedre..hun er 8 mnd no...

Skrevet

jeg har alltid med meg datteren min på do jeg..hehe.. men det kommer av at vi ikke har fått port foran trappen..og doen er nede og stuen oppe.... er jo egentlig ikke noe problem å ta henne med..hun syns det er kjekt på badet hun..får leke med badelekene sine..;)

Skrevet

He, he, denne "fasen" har vart hele det 7,5 måneder lange livet for lillejenta her i huset... Her har ikke babygymmen vært poppis, en gang. Måtte sitte ved siden av for at hun skulle holde ut noen få minutter! Fint lite man får gjort i løpet av en dag med borrelåsbaby, ja.

Skrevet

Samme her, jenten vår er 6 mnd og er akkurat som en av/på bryter når vi legger henne på gulvet. Jeg tar henne med meg på do til og med. Sa det til Hs idag og hun mente det ville gå over når hun kunne sitte, og gjerne krype litt. Hun mente det kom av at jeg har bært henne mye opp igjennom pga kolikk ++

Håper det går over...det går greit når jeg ligger på gulvet med henne, men så snart jeg reiser meg skriker hun til.

Skrevet

Minstebert her er også sånn.....var en periode han var så ille at han skreik seg lilla da han satt på fars fang med en bror på hver side, siden jeg gikk helt på kjøkkenet og lagde grøt....Der tok mor seg friheter gitt...Man blir splittepine gal*ler* Han er straks 8mnder og jeg kan ikke gå på do uten å ha han på fanget...Sugekoppen ligger en halv meter unna meg i sprinkelsenga og kjefte-surver(på andre timen i strekk) fordi jeg sitter på senga med ryggen til....Gleeeeeeeder meg til å kunne strekke meg uten at det sitter barn fast på kroppen*S*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...