Gå til innhold

En strawberry-daquiri :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som gleder seg til å smette inn i gamle klærne igjen (håper jeg da :), kysse lille-gull og pappa hade for kvelden, dra ut med venninner, ta et par drinker, danse og skravle igjen??

Når den tid kommer, så er det ikke sikkert jeg engang vurderer å dra fra min lille skatt på mange månder, men det er i allefall en deilig dagdrøm nå i vebtetida :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe! Pappa her i gården har allerede planer om å kaste meg ut og ha guttekveld med solstrålen!! ;) Kjenner også at en real jentekveld hadde vært noe! Men det er såååå verdt å vente! <3

Skrevet

Åja, dette gleder jeg meg til også, ikke minst den Strawberry-daquirien du hinter om=) Har fått et par alkoholfrie nå i jula, men blir liksom ikke helt det samme=)

Skrevet

hehe må bare si....jeg tok meg en ALKOHOLFRI strawberry daquiri på nyttårsaften,å fytti KATTTA den drinken er god...myyye bedre uten alkohl også ;)

Skrevet

Og et par kalde pils og en røyk. gleder meg så sinnsykt til å kan pynte meg og gå på byen.

Skrevet

Skriver under på dette!

Skrevet

jeg også!!! halleluja!! gleder meg veldig til hun kommer altså....men føler meg litt kjærring for tida...ekle mamma klær og stor kropp...gleder meg veldig til å bli "normal" igjen gjøre endel av de tingene man gjorde før jeg ble gravid...trene, pynte meg, drikke et glass rødvin....åhh jeg gleder meg...

Skrevet

Godt det ikke bare er meg! Og jeg tror det små gullene våre kommer til å ha godt av å ha freshe mamma`r som også tar seg tid til sine egene behov. Det er på den måten vi kommer til å ha mest å gi til dem i hverdagen også :)

Skrevet

Skjønner hva du mener ja! Var på kielfergen i helgen, og der laget bartenderen en Virgin Strawberry Daquri til meg! Gutten vår likte det godt, spara i vei!

Skrevet

ÅH, fy rakkern! Ta på seg korte olaskjørtet, støvletter m høye hæler, topp..... være brun og fresh.... ha på stayups, og ikke de jævla strømpebuksene over magen... ( med mine 15 x-tra kilo ser det ikke pent ut med noe annet, he he) En røyk, tyrker, dooleys.... brennevin! nei, akkurat nå tror jeg det hadde smakt godt med hva som helst som det luktet litt fest av. hehehe.

Skrevet

Guttekveld for pappa'n og jentekveld for meg er absolutt noe å se fram til, men... Jeg gleder meg mest til pappa'n og jeg skal ha vår første rotbløyte sammen! Vi har det så ufattelig moro på pub-til-pub sammen, drikker øl og drinker til vi stuper, rocker og gauler til musikken, fantaserer om alle seksuelle krumspring vi skal gjennom når vi kommer hjem... Det blir selvfølgelig aldri noe av, for da har vi 10 i promille, så vi slokner alltid før vi kommer så langt. Våkner opp langt utpå dagen, dusjer og tusler rundt i hver vår "gitt-opp-bukse" mens vi i det ene øyeblikket fyser på kebab, i det neste skal vi "aldri drikke eller spise noe som helst" igjen noensinne.

Og så, litt tidlig ettermiddag, kommer bestemor og bestefar hjem med babyen vår. Og det er vel omtrent da at vi innser at livet vårt har endret seg totalt...

Vel, jeg gleder meg uansett til den første rotbløyta med den fantastiske samboeren min!

Skrevet

Gleder meg veldig til en irish, et glass rødvin og en røyk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...