Gå til innhold

HALSBRANN!!! HJELP!!!

Storebror07=Lillebror-juli11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode råd!?!?! Holder på å bli klin gæærn!!

Skal liksom sitte å skrive eksamen, men klarer ikke å tenke!!

Noen råd?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv banan eller yoghurt. det hjelper for meg. Men ikke melk. Det har jeg hørt gjør bare vondt værre. Drikk masse vann. Og hjelper ingen ting ta noe syrenøytraliserende.

Skrevet

Gå på apoteket og kjøp gaviscon mikstur. Smaker ikke så godt, men det virker på meg.

Skrevet

har prøvd noen ekle tabeletter som vokser i munnen! Det hjelper i ti minutter og så er det på'n igjen.... Nå svir det helt opp i ørene her!! :(

Takk for tips! Skal gå på butikken med det samme!! :)

Skrevet

gaviscon, loveharts, melk, munkholm hjelpe rhos meg ;o)

Skrevet

Mandler! Er oppe og tar en neve hver natt jeg :)

Skrevet

Tusen takk for mange supre tips! Har prøvd noen av dem, men må vel bare fortsette til jeg finner det som hjelper!! ;-)

Skrevet

sammen?? eller funker de hver for seg! Kanskje et dumt spm, men jeg holder på å bli gæærn! :-)

Skrevet

he he.. hver for seg... jeg synes love heartsene er best... har alltid med meg det i veska... jeg holdt også på å bli srø av halsbrannen spesielt på kvelden.

Skrevet

Jeg holdt på å bli gal selv. Levde på Gaviscone men med dårlig virkning. Fikk resept av legen på Ranitidin og blitt mye bedre- Anbefales!

Skrevet

det med loveharts fungerer litt for meg mandler fungerer best:) spesielt om natta er halsbrannen heelt jævlig...kakao funker også:)

Skrevet

Mandler, lunken mjølk, yoghurt, cura med råmelk. Eller gaviscon frå apoteket. Link er visstnok siste utvei fekk eg beskjed om.... Men de hjelper godt.... Unngå feit mat og mat og drikke med mykje syre i, så reduserer du kanskje symptomene litt.

Skrevet

Link er mitt beste råd! Det er det eneste som hjelper på meg- og ikke smaker de så verst heller:)

Skrevet

Svelgsæd,dablir det HELT borte:) Helt grusomt,men verdt det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...