Gå til innhold

Noen med lange babyer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår gutt var 52cm ved fødselen,3mnd 64cm,5mnd 72.5 og på 6mnd 75cm.Helsestasjonen syntes han er veldig lang og helsesøstra ringte meg istad og lurte på om jeg kunne komme på sjekk av lengden denne uka og ikke vente til han er 9mnd som avtalt,noen som har vært borti det samme?blir litt bekymret jeg da

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Gutten vår er laaang:)

han var 55 cm ved fødsel og skal på 6 ukers kontroll 23 jan.

strl. 62 er snart for kort til han og det er 2-4 mnd og han er bare 6 uker..

lang og tynn som faren :)

Skrevet

Jenta vår var 51 ved fødsel, vi målte henne hjemme ( med målbånd da hun strakk seg) da hun var 10 uker og hun var 63 cm. Jeg var visst også lang da jeg var liten. Mange har spurt om far er lang ( jeg er rundt 175, far er 194) og det tar hun som en god grunn til at vesla er lang. Blir spennende å se hva de sier på 3 mnd kontrollen =)

( de bryr seg mer om vekta hennes da hun er rundt 7 kg nå( 11 uker), og har vokst fra flere kurver...)

Skrevet

Ja. 6mnd og 80 cm! Det er mange ekstremt høye folk i familien min. Jeg bekymrer meg ikke for høyden,fint med høye gutter. Skulle han bli for høy kan veksten stoppes med hormoner. Har en fetter som måtte det.

Skrevet

gutten min var 53 cm ved fødselen, 70 cm da han var 4 mnd, 76 cm ved 8 mnd. Pappan hans er 192cm, så han har noe å slekte på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...