mamma&piratene Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Gutten min har blitt så flink til å sove i sin egen seng om natten, kan legge han der våken så sovner han på egenhånd og er kun i sengen min når han skal ha mat. Men på dagtid så vil han nesten kun ligge i armene mine eller på magen min å sove..må være inntil meg hele tiden. Noen andre som har d sånn?
ukjent Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Han trenger nærhet og kontakt. Min var også sånn. Anbefaler deg å kjøpe bæretørkle eller slynge, da kan han være tett inn til deg samtidig som du får armene fri.
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 det er et godt tegn har hs sagt til meg.. de trenger mye hudkontakt og kos når de er så små... hos meg ble det litt mye for hun vil helst sove hos meg om natten men det har ikke jeg lyst til at hun skal men på morgenkvisten (får mat mellom 06-08) så sover hun et par timer med puppen og lager små koselyder. så lenge du klarer å holde på kvelden sånn du skriver så er det vel bare kos? litt tungvindt av og til men det er skummelt å tenke på at om ikke så lenge er det morsomere ting å finne på enn å kose med mamma...:/ sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå