Gå til innhold

Kravstor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gubbe som er mere gift med jobben enn med meg.

Han har 4 senvakter i uka,og 2 dager til kl 16.

Jobber lørdager og.

Pluss at han holder på å lage en leilighet her i huset.

Jeg har spurt han om ikke det går an å avse EN ettermiddag i uka til familien,men det har han ikke tid til!

En ettermiddag i uka,det er 52 dager på ett år det.

Han jobber som regel til 22.30,går i dusjen,spiser,og går og legger seg.

Familieliv hva er det?

Hvordan få ett mannfolk til å forstå at det går an å være litt sosial med resten av familien sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde ikke jeg tolerert. Leiligheten går ikke sin vei, men det kan desverre du.. Han bør ta litt mer vare på familien sin.

Skrevet

min jobber fra 07.30 til 16.00, kommer hjem, spiser, sover litt, vi handler sammen av og til og drar på arbeid , kommer hjem rund 20.00-21.00, jobber 2 lørdager i uka+ 2-3 timer på søndagene8 en privat bedrift ). Hadde ikke pappaperm med lita( to dager på føden og to dager etter på)..... ufff

Skrevet

Huff,det er trist å lese at det er flere som har det som meg...

Unner ingen å ha det sånn,føler meg som en alenemor,og tror ikke det hadde vært stor forskjell om jeg hadde blitt det heller.

Skrevet

de må jo forstå at dette er en tid de ikke kan få tilbake.

Leste et sted at det er ingen som på dødsleiet angrer på at de ikke jobbet mer, men tro om ikke mange angrer på at de ikke brukte nok tid med barna...

plutselig er de store!

jamfør "aldri ride ranke"/cats in the cradle sangen!

Skrevet

Jeg føler med deg for du er veldig ensom, men han er sikkert ikke så fornøyd med ordningen han heller!?! De fleste ønsker ikke å jobbe seg ihjel, men pengene må jo inn, og du lever godt av pengene gjør du ikke? Vær også glad for at du har en mann som er nevedyktig som kan fikse opp en leilighet. Der sparer dere store beløp! Du er sikkert veldig stolt av mannen din også, men er litt lei akkurat nå? Be han ta 1 dag sammen med dere fordi det er enormt viktig for dere alle.

Skrevet

Han er fornøyd så lenge han har noe å gjøre.

Har heller ingenting med økonomi å gjøre.

For min del så kunne jeg gjerne tatt opp ekstra lån,bare for å ha han her sammen med oss.

Og han må ikke jobbe så mye,han har folk som kan jobbe for seg.Han er eier,og bedriften går med overskudd,så dermed mener jeg han kan være mere her hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...