Xenaen Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Heisann! måtte ringe jordmor i dag, var så sinnsykt plaga i natt med sterke kynnere. Ho mente at jeg kanskje måtte, for en periode, bli sykemeldt,, Er litt i bedaring (usikker) på hva jeg skal gjøre, om jeg nå skal ringe legen min og høre, eller vente å se. Liker jo den der vente å se holdninga, jeg, regner med jeg ser ut uka. Må jo også si at det er godt å være hjemme idag (syk treåring) for mandagene mine er så forbanna hektiske! (fy fy fy - så umoralsk)
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Ring legen du! Jeg har fått streng beskjed om at selv om jeg som tredjegangs må kunne forvente meg mer og sterkere kynnere enn før så skal jeg lytte til kroppen og ta det med ro. Siden jeg er student og MÅ ha praksis nå (ellers må jeg ta det etter fødselen og det vil jeg ikke!) så blir jeg ikke sykemeldt enda i hvertfall, men prøver å ta det så mye med ro som mulig. Har heldigvis en mann som er flink til å be meg sette meg ned og ta det med ro også. I ditt yrke (du er lærer ikke sant?) så går og står man jo mye, og min plan er at dersom jeg får mye kynnere i praksisperioden så setter jeg meg rett og slett ned og forklarer elevene at jeg må ta det med ro og at de får komme frem om de trenger hjelp. Ikke ideelt, men man må jo gjøre noe. Har du mulighet til å sykemeldes fra noen fag? Slik at dagen blir litt roligere. Håper du får funnet ut av dette for det er jo viktigere å lytte til kroppen enn å forsøke å være "snill pike osm klarer alt" tross alt! Og du har min største sympati! Hadde jeg vært i uke 36-37+ i gårkveld så hadde jeg vært sikker på at jeg hadde vært i begynnelsen av en fødsel, vonde kraftige rier som fikk det til å murre som besatt i korsrygg og mage :-( Jeg hater virkelig disse kynnerne! Håper vi slipper å ha det like ille hele veien!