Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Sett Phillips har en. Er dette penger ut vinduet eller kjekt å ha? Hvor lang tid bruker den på å varme melka?
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 ja hvis det er den gule og hvite så har vi den. Kjekk å ha i stelleveska (veier ingenting) Ofte når jeg er på besøk så er det utrolig nok i 2007 ikke alle som har micro. Ingen av besteforeldrene har.. den kan også brukes i bilen (følger med egen kontakt til sigarett-tenneren) Den bruker ca 6-7 min på å varme en halv aventflaske med melk ..
SuperGlad Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Vi har det å har brukt den bare et par ganger. Men er kjekk å ha hvis dere skal på lange bilturer. Da kan man stikke kontakten i tenneren i bilen. hmmm, hvorfor tenkte jeg ikke på det da vi kjørte 50 mil i desember.......
anna_lou Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Kjekt å ha hvis du skal på langtur med bil (hvis du har den til phillips med bil adapter) Ellers er den ikke særig vits i å ha, mener jeg. Jeg har ikke mikrobølgeovn, og derfor var den innimellom til nytte. Men syntes det tok så lang tid å varme melken i den....
Abracadabra Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Vi har nettopp kjøpt Thermobaby sin, 399 kostet den, og jeg synes den er kjempekjekk! Bruker mellom tre og fire minutter på en liten Avent-flaske. Kjøpte den mest pga mannen min, han har så dårlig selvtillit når det gjelder alt mulig og jeg må dobbeltsjekke alt han gjør, haha! Ikke fordi jeg ikke stoler på ham, men fordi HAN spør meg alltid om alt mulig. Feks jeg ber ham om å skifte bleie innimellom men halvparten av gangene roper han meg ut på badet for en eller annen bagatell han lurer på, så jeg får liksom ikke gjort noe annet likevel! hihi anyway- flaskevarmer ja, jeg fullammer jo men jeg tror vi kommer til å bruke vår mye ja - i forb med at mor skal ha seg en tur ut på vift, i hvert fall!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Jeg er avhengig av flaskevarmeren; Koker opp vann på flasker og setter i kjøleskapet. Har alltid en flaske i flaskevarmeren som er passe temperert. Har målt opp pulver på avent-bokser på forhånd, så det er bare å fylle på flaska og riste:-) Flaskematingen går som en lek!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå