*Koza* Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har nettopp hatt brystbetennelse. Går fortsatt på antibiotika, men kjennes ut som jeg har fått løst opp det meste av kulen nå. Legger barnet først på den vonde puppen ved hver amming (hver 3 time) Problemet er at hun bare suger en liten stund før hun begynner å vræle, og jeg bare må bytte til det andre brystet. Da suger hun som vanlig igjen. Så det må vel bety at det ikke er så mye melk i det som har vært betent?? Er det vanlig at produksjonen går ned under en brystbetennelse? Hva gjør jeg evt for å øke igjen? Noen med erfaringer??
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Jeg hadde også samme problemet. Jeg fikk et tips om å legge på en varm flaske like før amming for å løsne opp litt, d funka for meg! håndmelk litt eller pump deg for å eventuelt øke produkjsjonen.
Expat Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Absolutt. Du har hatt lokal spreng der det var tett! Så forsøk å heller begynn på den vonde, amm på den andre når hun kaver seg opp, og så tilbake til den første når hun er nesten mett. Melken kan også smake salt når man har bb. (Har du smakt?) da må du pumpe den puppen opp. Pass deg for tette ganger igjen, har du mye problemer så les om lecitin i ammedebatten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå