Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. ville bare svare deg anonym.. Han sambo her er ikke akkurat den som tar initiativet her heller... Jeg må mase meg til sex di gangene jeg får... Plutselig en gang i året vil han da,men da prøver jeg å være sterk og ikke gi respons(ikke alltid like lett) :) Jeg også har tatt den med utroskap,men det biter ikke på han!! hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann er akkurat som din mann desverre... Huff det er forferdelig, og jeg har truet med det samme. Jeg skjønner faktisk de menn som er utro når de ikke får sex hjemme. Føler jeg kunne gjort det samme selv, om jeg ble fristet... Selv om jeg elsker mannen min over alt på denne jord!....

Skrevet

Nesten litt godt å se at det finnes andre med meg, selv om det er frustrerende å ikke "få noe"!! Skjønner også dette med menn som er utro når de ikke får noe hjemme...

Tenker masse på dette og lurer på om jeg kommer til å holde ut i forholdet uten den typen nærhet, eller om jeg rett og slett klarer å lære meg å leve med det?

(Jeg skrev det første innlegget om mann som ikke vil:-))

Skrevet

min kjære er bare hjemme annen hver helg og da går det unna. Fra fredag til søndag hadde vi sex 6 ganger denne helga.

Har aldri gått en helg han har vært hjemme og vi ikke har hatt sex.

Blir snart slutt på dette og vi bor sammen på full tid, så blir vel kanskje mindre da!?! Vet ikke jeg.

Skrevet

Vi får bare håpe og tro at det er en periode i livet med lite sex, og at det tar seg opp igjen. De første to år var det fantastisk sex, men nå de siste årene har det dabbet av. Men vi får krysse fingrene våre (og ikke bena...), og tro på at det blir bedre!

Skrevet

Hmmm, husker ikke! :-)

Skrevet

Det kommer jo litt an på dagsformen.. aldri sjeldnere enn etpar ganger i uka, gjerne oftere dersom det høver seg. Vi har blitt "flinke" til å utnytte tida etter vi fikk barn, og tar en kjapp en når vi har lyst og mulighet til det..

Hadde vi ikke hatt sex på etpar uker, tror jeg nok sambo hadde klassifisert det som et ikke-sexliv, ja.. Og hadde nok ikke vært så fornøyd med det.. hehe..

Skrevet

hmmm.... føler meg som en nymfo etter å ha lest innleggene her. Vi har sex en gang i døgnet i snitt vil jeg tro. Ser ut som vi er meget aktive da. Vi har vært samboere i 5 år og lysten holder seg da oppe også etter at vi fikk baby.

Skrevet

vi hadde sex i går,,,og da var d ca 2 uker siden sist... ikke så ofte her heller for å si slik...=/

han sier ikke så mye,men kommer med hint om at han kanskje savner det litt... men hva skal man gjøre da,når man er tappet for energi og blør pga drittpillen cerazette..??!! åååå...:( vurderer å slutte på pillen..men d blir d vel flere barn av...har ikke lyst på d heeelt enda liksom...

Skrevet

Sist vi hadde sex var samme dag som riene mine startet (hadde da sex for å prøve å sette igang fødsel)

Det er nå 5 mnd og 1 uke siden..sukk :(

Skrevet

2-4 ganger i mnd her ;-) Har ikke fått somla oss til å ordne prevensjon enda (treeeeiiige) så det blir litt turn-off på en måte for vi er ikke klar for en til enda.(junior er 7 mnd) Men så har det nok mye å gjøre med lite søvn,lite tid og at vi sover på samme rom alle sammen og...

Men vi har det veldig bra for det assa!

Skrevet

Altfor sjelden. Han er borte 4 uker i slengen, og når han er hjemme har vi problemer med å få pjokken til å sove i egen seng eller så er vi utslitt eller så.... Skulle ønske vi prioriterte det mer, får se hva jeg kan gjøre med det å når han kommer hjem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...