Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Må si det ble ikke så ofte her som jeg hadde tenkt. Nå er det to uker siden sist. Og kjæresten min klassifiserer det som et ikke-sexliv. Sukk. Og om lite, hva synst kjæresten din om det?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 ca en gong i uka....syns det rekker jeg....men gubben vil ofte ha mer...av og til får han hehe...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 1-2 ganger i uka. Skal ha overskudd til det også. :/
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 HI her. Jeg er imponert. Når rekker dere det da? Vi har et barn som legger seg åtte. Og da er babyen våken med oss (liten ennå) til vi legger oss rundt ellve-tolv. Da er jeg kake. Krevende baby.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 4 ganger i uka, kanskje... Velger å være anonym i dag:)
haater husarbeid Skrevet 15. januar 2007 #10 Skrevet 15. januar 2007 Altså, nå er mini 4,5 mnd og vi har hatt sex tre ganger etter fødsel. Sexlivet var også ikke-eksisterende før fødsel. To uker er ingenting det, du. Kjæresten min har vent seg til det, sier han. Og det har jeg også. Min sexlyst blir vekk når jeg får for lite søvn dessverre.......
Murmeline Skrevet 15. januar 2007 #12 Skrevet 15. januar 2007 Fertila: tror det er sånn som gjør oss gravide. Ergo gjorde du nok dette dette en gang i desember 2005. Sånn ca....
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #13 Skrevet 15. januar 2007 hmmm må ha vært veldig full på nyttårsaften for ett år siden, for dette har jeg gått glipp av tror jeg....hmmmm
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #16 Skrevet 15. januar 2007 1-2 ganger i uka, noen ganger sjeldnere og noen ganger oftere..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #17 Skrevet 15. januar 2007 det har tatt seg opp her de siste mnd..så en 2 ganger minst i uken har vi...
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #18 Skrevet 15. januar 2007 Sex....? Hva er det....? Det kan fort bli en gang pr 14 dag... Om ikke lengre i mellom... Sambo tar det fint, stakkars.... Jeg tuller litt med at jeg vil ha en baby til, og da sier sambo " du må spre bena for at det skal kunne skje vettu... " Hehe
mina_ *3prinser* Skrevet 15. januar 2007 #19 Skrevet 15. januar 2007 Med 3barn og mann som bor borte og studerer? Så ofte jeg kan! Og det kan jo bety så mangt*ler* Sånn seriøst; 2-3ganger i løpet av helga når han er hjemme...
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 15. januar 2007 #20 Skrevet 15. januar 2007 Tja,si det.. vi har ei lita ei som ligger imellom oss om natten så det blir ikke så ofte... Kansje 2 ganger i mnd... Men jeg ble da gravid igjen :)hehe
to ganske tette og helt ferdig Skrevet 15. januar 2007 #21 Skrevet 15. januar 2007 vil gjerne men det er så innmari vondt... mini er 5 mnd, jeg hadde 3 grads ruptur og det er ikke godt og ha sex..... noen som har samme erfaring? når kan jeg forvente og få tilbake et "normalt" sexliv? tid og sted ingen problem, mini legger seg kl 1900 og sover på eget rom
mess79 Skrevet 15. januar 2007 #22 Skrevet 15. januar 2007 Hei Stine! Ville bare si at jeg er i samme båt..., vil gjerne, men det er fortsatt veldig vondt. Vi har prøvd mye, det blir bedre for hver gang, men det blir liksom litt mye styr. Masse glidemiddel og jeg som nesten gråter i begynnelsen pga smerter. (de gangene jeg har klart å fullføre, kjennes det ok ut) Hadde også grad 3 ruptur, og jeg hadde aldri trodd at smertene skulle sitte i så lenge. Vi får bare være tålmodige tror jeg! Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #23 Skrevet 15. januar 2007 Har jeg den eneste mannen som ikke vil ha sex???? :-(( Her i gården var jeg klar omtrent før renselsen var ferdig, men det var ikke min kjære nei! Enden på visa er at vi har hatt sex 6 ganger på 11 mnd. Frustrerende!! For det første ble sambo avskremt av å se at lillegutt ble dratt ut med tang, så er han av typen som skal ha ro i kroppen når han skal ha sex. Og det får han ikke av nattevåk og en liten skrott som skal ha oppmerksomhet. Sist vi diskuterte det sa jeg at jeg skjønner at folk er utro når de ikke får noe hjemme......heldige dere damer som har en tålmodig mann når dere ikke har lyst! Tror ikke min mann oppfatter meg som direkte tålmodig, men heller truende:-) He he
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #24 Skrevet 15. januar 2007 ikke så ofte vi begge har lyst samtidig.. heeh..par ganger i mnd kanskje..
Vona Skrevet 15. januar 2007 #25 Skrevet 15. januar 2007 "ikke direkte tålmodig, men heller truende", å nå lo jeg godt!! :D Skjønner godt du er frustrert! Jeg er nok litt som typen din som må ha ro i kroppen og i sjela for å ha sex... Men vi har nok hatt sex litt oftere enn dere, lell. Men jeg må være opplagt - og ungene sove tungt. Den første tiden var det kanskje sex ca hver 14. dag, og nå er det muligens 2 ganger i uka (altså 6 mnd etter fødsel).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå