Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Hei.. Lurer på om noen her vet noe om Teutonia Mistral.. Både positivt og negativt? Lurer litt på om jeg skal kjøpe denne vogna..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 hei.jeg er kjempefornøyd med den vogna.kjøpte den med mykbag.skal bruke den igjen til nr 2 som kommer til våren.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Det var kjekt å høre.. tenkte på å kjøpe mykbag! Hadde simo kombivogn til nummer 1. Men hvilke farge har du? kommer de bare i ensfarget? vet du? :-)
Jannita Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Vi kjøpte denne vogna i fjor til nr. 2. Syns den er veldig lett å trille både på asfalt og grus, samt at jeg har brukt den en del i lysløypa på sommers tid. Vi er veldig fornøyde og bruker vogna masse. Eneste negative jeg har erfart er at bremsene er litt svake. Vi måtte bytte en svart liten plastikkdings nede på bremsen da samboer glemte at bremsen var på og dro i vogna.
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har Teutonia Mistral og er veldig fornøyd med den. Lett og grei å trille, genialt med svingbart styre når solen skinner og god plass. Den finnes i mange forskjellige farger. Gå inn på www.teutonia.no, der kan du se alle fargene. Lykke til med vognvalg!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Noen som vet hvor mye denne vognen veier, og hvor bred den er mellom hjulene? Hva med pris, kanskje det går an å få tak i en 06 modell på tilbud....
Mrs. Bouquet Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 www.lilleprinsen.no koster 5400 kr. Har kjøpt min der, er fornøyd. Du kan lese mer om vognen på www.teutonia.no
Ella29 Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Jeg syns hjulene ser så upraktiske ut? På grus eller grusstrødde veier når det er glatt? Må bråke veldig?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har vogna i mørkeblå med hvite og blå striper inni. E veldig fornøyd med den (er ikke så glad i svarte vogner)...Har kjørt mye på både grus og snø, og synes det går bra. Du kan spare mye ved å kjøpe vogna på babyproffsen i Strømstad. I Norge koster bare sportsvogna ring 5000,-, men i Sverige får du med mykbag, stelleveske, myggnett og regntrekk ril den prisen. Du kan jo ringe Babyproffsen og høre hvilket tilbud de har nå...
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 Du kan velge omdu vil ha lufthjul eller luftkanal hjul
lillebolla -høygravid- Skrevet 17. januar 2007 #11 Skrevet 17. januar 2007 Hvordan bestiller man fra babyproffsen? Har vært inne på nettsia, og fant utrolig mye stilig, men fant hverken pris el bestillingsmåte....?
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 Kjempegod vogn, selv hatt den til min jente. Men kjøp med lufthjul i stedet for luftkanalhjul, da blir den bedre å trille (særlig på snø).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå