Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert veldig forskjellig, men ligger ungene deres greit alene litt så dere kan gjøre småting? Min begynner å rope og småsurve med en gang. Selv om han ruller og dytter seg bakover rundt omkring. Han vil helst leke på fanget mitt og "klatre" på meg eller sitte på fanget hvis jeg sitter foran dataen. Sikkert vanlig, det. Men begynner de å synes det er greit å være litt alene på gulvet noen gang? Gutten er snart 8 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm....min var veldig flink å ligge p golvet,men det er ik så stas lengre...han er snart 6 mnd.å liker godt selskap ja...jenta mi beg å leike godt alene først rundt 2 år.

Skrevet

Min ble 8 mnd. den 3 januar, og har vaert veldig flink til á leke seg alene eller med sin storebror (21 mnd) hele veien. Dessuten sá har han krabbet ganske lenge og drar pá oppdagelsesferd til de forskjellige rommene i leiligheten. Innimellom leker han med biler og av og til "krangler" og "kjefter" han pá storebror. Drar ting ut av bokhyllene og styrer pá. Har aldri hatt problemer med á etterlate ham alene pá gulvet nei - sá jeg skal vel ikke klage :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...