Gå til innhold

åååå...1 dag igjen til termin....

Anbefalte innlegg

Det første alle spør meg om hvis jeg ringer eller noen ringer meg er...SKJER DET NO??

...neida...det skjer ingenting i det hele tatt....

Jeg er klar jeg, men magen er visst ikke helt klar...

Også har jeg begynt å tenke på om datoen er feil...tenk hvis terminen ikke egentlig er før den 30. eller kanskje ikke før i februar...åååå...herregud.

Jeg vil ikke være gravid mer, jeg vil føde nå...det er nesten så man kan grine...

Alt jeg gjør er kjedelig..ingenting av det som før var ok å bedrive dagen med før er bare dritt.

Også vet jeg at jeg kan gå sånn 2 uker til....

Fortsetter under...

Hei, jeg rakk ikke tenke på den måten som du, men det må være kjedelig å vente så lenge. Blir sikkert værre jo mer på overtid en kommer. benytt tiden til å slappe av. Etter fødsel går tiden fort og mangelen på søvn kommer fort. Selv om babyen sover våkner en selv av bare et lite klynk den gir fra seg og må se for å sjekke at alt er bra...hehe. Sov så mye du kan.... har sikkert hørt det før men... :) Og tenk på at to uker er bare to uker...det er da like lenge som fra nyttårsaften til nå.....

Hei. Har også bare en dag igjen,men ser ut som det er lenge til det skjer noe. For meg går det helt fint å vente litt til,har vert forberedt på og gå over liksom + gruer meg litt til fødselen. Men har veldig mye halsbrann om natten og litt om dagen + sover lite om natten. El så har vi det fint. Men vi gleder oss til å treffe nurket. Lykke til, Håper du får før meg da.

ja det er i grunn søvn som er hoved greie...sover skikkelig dårlig. Ikke mer en 1 time sammenhengende av gang på grunn av bekkenløsninga. Våknerhver gang jeg må snu meg...Skal ikke klage, men denne helga har vært slitsom.Det er sånn at man gruer seg til å legge seg fordi det blir vondt.

Jeg har også hele tiden vært forbredt på at jeg kan gå over..er liksom typisk for 1. gangsfødende...men de siste dagene har liksom utålmodigheten tatt meg...helt ufrivillig. Tenkte hele tiden at jeg sikkert ikke føder før den 20. eller no sånn...men det er rart når datoen som man hele tiden har hatt foran seg plutselig er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...