Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Jeg syns jeg kjenner vonde lukter overalt...også av meg selv, jeg blir gal ! Hopper i dusjen 2 g pr dag, får helt noia. Gudskjelov snart ferdig med dette svangerskapet !!
RompeRock Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Ugh ja, kjenner til det. I sokkelen under oss bor det en gutt på 17-18 år; som stadig driver og steiker seg grandis eller posepytt-i-panne... Og jeg haaater lukta! Den kommer snikende opp i stua, og plager vettet av meg. Må sitte og holde for nesa når det er på det verste. Er det lov å gå å si fra, mon tro? "Nå får du ikke lenger lage deg slik mat. Fra nå av blir det bare salat og annen luktfri mat på deg! Adlyd eller dø!" Er det akseptabel oppførsel av en gravid nabo?? ;o))
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Hehe - prøv, og hør hva han sier.. hehe, når han engang får seg dame, som blir gravid vet han hva han har i vente..
RompeRock Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Jepp, da blir det nok ingen nåde. Her i huset er det forbud mot grandis og annen ferdigpizza. Og alt annet som kan stinke... ;o)) Jeg er for tida dronning her i huset: Mitt ord er lov! Stakkar samboer... ;op
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 hehe, ja -alt hjemme hos oss lukter hund... Tilogmed jeg selv, syns jeg.. Men jeg "tør" ikke si no om lukter, for gassproduksjonen (min) er litt i overkant, så jeg kan plutselig risikere å bli hevet ut selv for samme årsak ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå