Gå til innhold

Vel, da har vi lagt Maja på eget rom...


Gjest

Anbefalte innlegg

...og hun skal få prøve ei natt til før vi flytter henne inn på soverommet vårt igjen... Det var absolutt ingen suksess, hun sover forsåvidt, men om mulig så våkner hun enda flere ganger enn før om natten! Hun legger seg rundt 18.30, våkner etter en time eller to - nekter å sove på noen timer, sovner igjen rundt 22-23 og våkner hver 2. eller 3. time for pupp. Står heldigvis ikke opp før kl. 9 da... :-)

 

Har prøvd å legge henne seinere, men det resulterer bare i en grinete unge som sover mindre...

 

Så jeg håper egentlig bare at natta i natt skal gjøre underverker! Og jeg som hadde tenkt å nattavvenne også... hehe:)

 

Noen andre som har søvnprosjekt på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var ferdig med ammingen (etter 6uker) så ble benjamin lagt på eget rom. Sover så godt der. Glad jeg ikke ventet lenger å trenger slik avvenning som mange trenger.

Håper det går bedre i natt. Lykke til. Ikke gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten er grei å legge på kvelden, spiser endel ganger i løpet av natta, men det plager vanligvis ikke meg. Men det er ganske ofte at han våkner midt på natten. Da er han lys våken, ligger og prater med seg selv (det er forsåvidt greit nok), men etter hvert begynner han å gråte... Vi må nok få ham til å slutte å våkne sånn midt på natten, det er ganske slitsomt... Prøver jo å ignorere ham når han ligger og prater, men når han begynner å gråte må vi jo gjøre noe for å få ham til å sove igjen... :o( Lurer bare litt på hvordan vi skal klare det. Ja ja, vi får ta tiden til hjelp! :o) Når han blir 14 vil han jo neppe stå opp tidlig om morgenen lenger... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi la snuppa på eget rom når hun var 4 uker... Dette var fordi jeg sov så utrolig dårlig og hun lager så mye lyd i søvne :)

Siden det ikke er store avstanden mellom rommene har det liksom ikke vært så ille å komme seg opp å amme heller..

Nå har vi tatta nattavvenning og venter i spenning på om hun sover hele natta snart... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg har henne på mitt rom, men holder på å lære henne at man ikke skal være våken halve natten så jeg sympatiserer med dere.

 

Håper det går bedre i natt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wohoo! I går kveld tok det bare 1 t og 15 min å få henne til å sove igjen når hun våknet etter legging:-) Vi er alene hjemme til imorgen, så jeg har tenkt tanken på å la henne ligge i sengen ilag med meg, men skal prøve å la henne være på eget soverom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...