solstjernen - seksbarns mor Skrevet 15. januar 2007 #1 Del Skrevet 15. januar 2007 Har en venninne som sliter med en del for tiden, og det går ut over hva hun orker hjemme. Så snakket med henne litt tidligere, hu var så sliten på jobb at hun hadde fått en pause slik at hun kunne ta 10 minutt utenfor å lufte seg litt. Så nevner hun at hun ikke har orket å gjøre rent hjemme på noen dager og at det fløyt. "ahaaa" tenkte eg. Da me tok farvel så snudde eg meg rundt tok det litle husarbeidet som var her hos meg selv og så fortet me oss opp til hu. Rydda hele leiligheten, ut av oppvaskemaskinen og inn igjen, ut med rest, papir og bio avfall. Støvsugde og redde opp senger. Der var en klesvask som stod på men eg venta ikke på at den skulle bli ferdig. Lufta hunden hennes og så gikk me hjem. Men det er ikke alltid det skal lønne seg å være snill. Her sitter eg med hovent øye og det renner som bare det. Svir og eg har lyst å klø og klø. Ja eg er allergisk mot pelsdyr - men eg følte eg måtte hjelpe henne litt. Nå venter eg på en telefon - eller besøk. Hun kommer ikke til å skjønne noen ting når hun kommer hjem. Hun vet ikke at eg har vore der. "Overraskelse" En god måte å starte uken på Ha en fin mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 15. januar 2007 #2 Del Skrevet 15. januar 2007 Hehe.. Du vil ikke ta en tur hit og vel?? Det var veldig snillt gjort av deg!!! Håper hun setter pris på det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 18. januar 2007 #3 Del Skrevet 18. januar 2007 Så snilt av deg! Det er godt å ha gode venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 18. januar 2007 #4 Del Skrevet 18. januar 2007 Slike venner som deg er gode å ha ja. det var virkelig en god gjerning, kunne önske jeg hadde slike venner oxå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 18. januar 2007 #5 Del Skrevet 18. januar 2007 Hva sa hun da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 18. januar 2007 Eg liker å gjøre andre glad og hjelpe til. Men det ikke alltid eg har tid til det. Noen ganger må eg la mine egne ting ligge for å strekke til. Men det lønner seg som regel da. Hu ble kjempe glad, og var kjempe takknemlig. Hun kom med en kjempe fin skål til meg som hun hadde kjøpt - som takk. For hu sa jo at hu kom aldrig til å gjøre akuratt det samme for meg. Og uansett om eg sa at eg trengte ingen gave så måtte eg ta i mot. Eg har lagt ut et bilde av den i bloggen min om dere vil se. http://blogg.hobbyboden.com/pia81/index.php?blog=57&disp=posts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå