Gå til innhold

Nesten ingen symptomer

Gjest

Anbefalte innlegg

Heihei..

Er ca 5 uker på vei nå og har nesten ingen symptomer..

Kun såre utstikkende brystvorter og en sjelden stikking i venstre side av magen.. veldig sjeldent faktisk. Litt trøttere en ellers, men usikker på om det har med graviditen å gjøre..

hmm,,

Syns dette er merkelig. Vet at mange ikke får så mange symptomer, men trodde virkelig at jeg kom til å kjenne det mer i magen

Fortsetter under...

Jeg er 10 uker og har hatt det akkurat slik fra begynnelsen av. Ikke kvalm, har god matlyst. Fra uke ca. 7 la jeg merke til at puppene vokser og er litt ømme, er sinnsykt trøtt, men det kan jo være årstiden? Jeg roer meg ned med at jeg ikke har blødd noe.

Alle svangerskap er forskjellige, og kanskje vi burde være glade for at vi ikke er kvalme osv.

Jeg er ganske så lik dere begge.

Rundt uke 8-11 hadde jeg smærter i magen, stort sett høyre side. Sånn av og til og mer skjeldent etter hvert. Nå er jeg i uke 12 og de er helt borte.

Ellers var jeg ganske så sulten her ei stund... men det var jo rett etter jul og da er det jo en tøff overgang fra julemat til knekkebrød og gulrot uansett. Og så er jeg litt trøttere enn vanlig. Og fortsatt sulten.

Ellers ingenting! ikke mage en gang... ikke kvalm.. kjenner ikke noe som helst...

Jeg er 15 uker på vei, og har heller nesten ingen symptomer.

I begynnelsen var det slikt som deg, stikkninger i magen, trøttere og litt ømmere pupper. Men ellers ingenting! Har faktisk ikke vært kvalm en eneste dag!

Var veldig bekymret, da jeg leste om mange som hadde alle typer symptomer. Men nå har jeg vært 2 ganger på ultralyd, og det er en sprell levende, frisk baby der:o)

Fortalte legen min om bekymringene mine og han sa at det var det ingen grunn til. Noen er faktisk så heldige å ha lite plager i forbindelse med svangerskapet. Legen sa at det var gode nok tegn at jeg var trøttere enn vanlig og at puppene var ømme.

Nå er jeg nesten ikke trøtt lenger heller og bare nyter at jeg er i såpass fin form.

Det får du gjøre også, dette kommer til å gå helt fint!

p.s jeg hadde det slik i forrige svangerskap også og en fødsel som gikk veldig fint. Jordmor mente da at jeg var skapt for å få barn..... (dette tør jeg nesten ikke å skrive, for det høres litt skrytete ut, men måtte bare fortelle det..)

• 2 uker senere...

Hei, du er heldig og har en helt normal start på svangerskapet.

Jeg har vært igjennom svært ulike graviditeter og mistet i uke 24/ 25 før jeg ble gravid igjen. I tiden før jeg ble gravid på nytt var jeg svært ensom med mine følelser omkring det jeg hadde mistet. Jeg har født to barn som nå er 13 og 11 år gamle og er nå gravid på nytt. I september i fjor var jeg så uheldig å bli gravid utenfor livmor noe som endte med opprasjon og fjerning av venstre eggleder.

Det llle frøet jeg har nå, ble satt igang ved hjelp av prøverør, og jeg krysser fingrene og håper inderlig at jeg lykkes med dette svangerskapet.

Som nevnt har jeg en del erfaring med ulike graviditer, da jeg gikk med datteren min var jeg kvalm hele tiden og kastet opp daglig i 6 måneder, dette var fryktelig slitsomt, da det endelig ga seg este jeg ut og ble tung og diger i løpet av den siste delen av svangerskapet. Året etter ble jeg gravid igjen og hadde ingen slike plager i det hele tatt. Jeg fikk en flott sønn. Lykke til og slapp av, gled deg til den lille kommer!!!

Jeg gikk gjennom hele 1. trimester og vel så det uten å vite at jeg var gravid jeg! Det kan man kalle symptomfri..

Det er ikke farlig å ha lite symptomer, men det er mye lettere å bekymre seg ja! =) Prøv å slapp av, det går bra!

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...