Gå til innhold

Zoe og Apriljente66?

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

lenge siden sist nå, hvordan står det til?? Tenker spesielt på deg Apriljente, og HÅPER du hører til her inne nå?

Zoe; fortell fortell, hvordan går det med den gravide magen?

Alt vel med meg - er i 25 uke nå, helt utrolig så fort deg går! Stor fin struttemage og i god form. Dvs. jeg har fått en 50% sykemelding de neste ukene nå fordi jeg ikke får nok søvn om nettene (kramper i beina, sover urolig, sliten), og generelt føler meg helt tappet for energi, selv om jeg sørger for å få både frisk luft og trening.

Vel, nok om det.

Håper å høre gode nyheter fra dere begge to!

Stor klem fra meg

Fortsetter under...

Hei jenter, Godt Nytt år!

Takk for koslig melding sondres mamma! Hyggelig at noen husker en her inne ;o)

Står bra til her. Har slått meg løs i jula med godt drikke av alle slag. Følte at jeg trengte det. Lille nyttårsaften begynte jeg med nesespray igjen. Må ta dobbel dose for å få kroppen nedregulert, slik den skal. Sist måtte jeg avslutte prosessen pga at jeg ikke hadde respondert bra nok på sprayen :o( . Før dette har jeg spist p-piller i 21 dager...Det er ikke måte på hva man skal gjøre i denne prosessen, hehe.

Førstk torsdag skal jeg til legen og sjekke at medisinene har gjort sitt. Jeg sprayer fortsatt dobbelt og 4 g pr. dag. Så følger sprøyter og enda noen dager med nesespray forhåpentligvis. Kanskje blir det et uttak/innsetting før måneden er over. Så kryss fingrene for meg jenter. :)

Det var nok lurt å ta 50% sykemelding. Å være søvnløs er ikke noe særlig... Tenk 25 uker allerede...phu...Nå er det snart 1 år siden min prøverørskarusell begynte den 16.1.06, så får vi håpe at vår forsøk er da det klaffer..

Håper det står bra til Zoe. Jeg er av og til inne her for å se om det har skjedd noe nytt fra dere, så det er kjempekoslig!

Ha en fin dag begge to,

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...