Gjest Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Jeg og min fantastiske kjæreste skal "snart" prøve å få barn. Men han vil vente litt og da har jeg selvfølgelig tenkt å vente til han også er helt klar. Kanskje et halvt/1 år før prøvinga starter. (+/-) Jeg er veeeldig utålmodig.. og ser for meg at ventetiden på å bli prøver kan bli veldig "lang"! Flere som er i samme bås? Noen tips som gjør den litt "kortere"?
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Heihei=o) Vi er på en måte i samme situasjon.. Venter også på at sambo skal bli klar... Vi har en sønn fra før så jeg trodde ikke dette skulle bli så vanskelig... Så feil men kan ta...=o( Men for å få vente tiden kortere vet jeg ikke... Prøver å la være å tenke på det, men klarer ikke... "Vi" har en side for de som er klare til å blir prøvere med venter på andre grunner og for oss som har en "vrang" partner/mann/samboer... Denne heter "Når mannen ikke er klar"..Ligger rett under her... Så du er hjertlig velkommen dit og her=o) klem
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 jeg prøver også å la være å tenke på det, men det er ikke lett nei! :/ Kanskje man skulle ha funnet seg en hobby. Takk for invitasjonen. =) Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 En hobby hadde kanskje vært noe, men hadde nok ikke fåt meg bort fra baby tanker nei=o) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå