Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Eneste grunn for å få vite om man er moden er vel at jordmor eller lege sjekker dette?? Var ei som sa til meg at jeg kunne gjøre dette selv men det tror jeg ikke jeg tør å begi meg ut på.. Men er det noe ca tid / normal tid å blir moden på ? Kanskje i forhold til hvor langt man er kommet i svangerskapet ?
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Ingen spørsmål er teite..... Mulig man kan finne ut av det selv, men jeg anbefaler at du får lege eller jordmor til å sjekke det....... Min jormor sjekker ikke og jeg er nå 5 dager på overtid.....
RompeRock Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Jeg spurte jordmor om dette sist jeg var der; for ei uke siden. Er 36+1 idag. Hun sa at de ikke sjekket dette nei, ganske enkelt for å ikke "rote" mer enn nødvendig oppi der. Så jeg antar derfor at det er best å ikke begi seg ut på noen sjekk for egen hånd ;o))
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2007 Nei vil ikke stappe fingrer kun vasket med vanlig såpe opp der å begyne og rote hvis jeg da er moden... Men så HATER jeg når legen "graver" meg der nede..når jeg fødte sønnen min sist ga jeg en lang f når riene var i gang altå=) Men det er ikke noe ca tid man pleier og bli moden på? Drikker jo sånn bringebærte å har gjort det i to uker nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå