Gjest Skrevet 15. januar 2007 #1 Del Skrevet 15. januar 2007 Da han legger seg om kvelden løper han rett i senga til storebror å legger seg der. Så i gårkveld lot vi han ligge der og storebror la seg i overkøye og slik sov de i hele natt!!! Store lille babyen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 15. januar 2007 #2 Del Skrevet 15. januar 2007 Så bra da:o) Vi sliter enda etter 2 uker i "storseng" med at hun går ut av senga å skal inn til oss i stua, så vi må legge henne gang på gang i opp til en time. Slitsomt, å hun som bestandig har vært lett å legge, i sprinkelseng vel å merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldie Skrevet 16. januar 2007 #3 Del Skrevet 16. januar 2007 Sorry at jeg spør, men klarer de å klatre ut av sprinkelsenga si????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #4 Del Skrevet 17. januar 2007 Ingen av mine unger har noen gang klatret ut av sprinkelsenga si....og alle har begynt med vanlig seng i 14-18mnds alderen og IKKE gått ut av den da vi har sagt god natt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 17. januar 2007 #5 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja nyttårsaften var første gang hun klatret ut av sprinkelsenga, også fortsatte det kvelden etter. Måtte bytte til "vanlig" seng da. Nå går legginga litt bedre, etter 2 ukers tilvenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå