Gå til innhold

ang kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var først på ul på sykehuset. da lå babyen med rompa i været og legen kunne ikke se kjønnet. Hun sa at det var 50-50%. Jeg bestilte meg time til ultralyd på majorstuaklinikken hos en lege der. Han sa først at det var en jente, og så plutselig sa han at det var gutt. Mente det helt sikkert var gutt. Men jeg har så innmari følelse av at han tar feil. Har fått 2 gutter fra før og dette svangerskapet er helt annerledes enn de forrige. Hva tror dere. Jeg var i uke 16 da han sa det var gutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke så lettå si, men legen min sier at man kun kan være 100% sikker hvis man ser et jente-kjønn. Guttene KAN være jenter...

Jeg har 1 jente fra før, og såååå sikker på gutt denne gang, men ul viste jente igjen.Så da er det vel ingen sjans for gutten her.. Vel, er gal for alle babyer...

Kanskej ikke så mye hjelp i dette men...

Lykke til i allefall. Skjønner at det hadde vært gøy med ei jente..

Skrevet

Litt tidlig å si kanskje i uke 16??? Ville heller sjekket det senere hvis jeg var deg!! Skal du på ordinær UL i uke 17-19? Da får du kanskje sett det bedre da?

Skrevet

Jomfru79

Kan det stemme det du sier at det kun kan være 100% sikkert dersom man ser jente?

Vet om et par stykker som ble fortalt jente, men ut kom en gutt...

Skrevet

Vel dette svangerskapet er totalt anderledes enn min to andre og jeg venter i hvertfall gutt nr 3. Trodde også at det aknskej kunne være jente denne gangen selv om jeg var mest innstilt på gutt siden det er størst sjangse for det, og gutt var det.

Skrevet

Har heller hørt at at det sjelden eller aldri tar feil om de sier gutt på ul - allefall hvis legen/jm sier de er sikker på det. Ser de en utovertiss så ser de en utovertiss liksom... Har omvendt hørt om flere som har fått beskjed om jente på ul og ut kom gutten...aldri hørt om at det har skjedd feil andre veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...