Gå til innhold

nyinnflyttet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen. Nå fikk jeg endelig summet meg inn her.. Er 12+4 i dag( i følge gyn) og termin 28.juli. Var på UL i dag. Skal si babyen har vokst på 4 uker... Fikk vite at vi sannsynligvis får en jentebaby, og da skal jeg si at det var ei lita jente som ble glad.. Jeg vil ha en jente-baby mamma..

Håper alle her inne har det bra, og koser seg med den voksende magen. (måtte kjøpe meg mamma-bukser i dag. alle dongeri-buksen er altfor trange... =

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være;)

Skrevet

Oj, det var tidlig å få vite kjønnet! Var på ul i dag jeg også - da bare for å se om det var liv og alt var ok pga jeg har hatt endel blødninger - hadde aldri trodd de kunne se kjønnet så tidlig - kjønnsorganene er vel veldig like så tidlig...?

Skrevet

dette var min 3. ul.. Har strevd litt med hormoner og sånn for å komme i denne lykkelige sit.

Legen min vil bare sjekke meg ofte for å se at alt er som det skal være..

Er nok tidlig å se det ja, men han er dyktig. utdannelse: spesialist i kvinner og kvinnesykdommer..el noe sånt. gjør dette x antall ganger pr dag...

Forrige gang var jeg 11+5 da han fant ut kjønnet...Vel, hadde vært gøy med en gutt denne gang, men tar i mot alle babyer med et stor smil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...