Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Synes det hadde vørt kjempe kjekt å hatt en sånn en, for å høre hjertet når man vil. Og ikke minst så sambo kunne fått hørt det. Har vært å hørt to ganger uten at han har hatt anledning til å være med.. Er det skadelig å bruke en slik??
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Har hørt at baby-watcher kan være stressende for ungen, men at noe som kalles angelsound er bedre på akkurat det. Men den forsterker alle lydene i magen, også din egen puls og tarmlyder og sånt!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Hva er angelsound? Hvor får man tak i det??
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 vi hadde tenkt på å kjøpe, men siden man ikke vet skadevirkningene (+ og -) av det ennå så ville vi ikke det. Men kjenner liv daglig nå så da klarer jeg meg uten, men tiden før jeg kjente liv var nervepirrende!
Monie<3 07 <3 11 <3 Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 http://mammaogmeg.no/product_info.php?cPath=29&products_id=28
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Hjertemonitor angelsound har ingen skadelig virkning på fosteret, og kan brukes uten noen risiko..du får kjøpt den på mamma-og meg siden..Har kjøpt meg denne selv, og både jeg og pappan kose oss sammen mens vi hører på bejbien vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå