JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har begynt å ha så fæle leggkramper på kveldene, har hatt antydninger til det en stund, men de siste dagene har de vært skikkelig vonde og i går varte det i godt over en time i strekk, ikke noe morro altså Noen som vet hva det kommer av, og om det er noe jeg kan gjøre for å dempe smertene??
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Kan være du trenger tilskudd av magnesium... får kjøpt på apoteket:) Hvor langt er du?? Husker jeg hadde det sist og det var heeelt jæ***!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 Jeg er 22+2 nå, får prøve med magnesium, så at noen på skravle rådet meg til å spise bananer også, jeg tror jeg prøver alt som kan hjelpe jeg, for dette er ikke noe særlig nei:(
plutseligbolle Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har hørt at det skal hjelpe å ta magnesium, men har ikke prøvd det sjøl. Jeg har også kramper men de varer heldigvis bare i noen sekunder. En venninne hadde god hjelp av magnesiumstilskudd, men det er vel best å høre med legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå