Gå til innhold

hva er egentlig ammetåke? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammetåken kommer gjerne selv om man ikke ammer. Alt stress med en nyfødt kan få deg til å gjøre de utroligste ting - og ikke minst glemme det meste. Har hørt om de som legger posten inn i kjøpeskapet osv. Kommer vel i forbindelse med lite søvn.

Skrevet

Man blir litt sløv etter at barnet kommer....

Jeg fikk min datter rett før jul i 04, og det var en dag vi skulle dra og levere julegaver til søsteren min og hennes samboer. Jeg var så opptatt av å få med alt til jenta mi, så julegaven fikk de i januar...

Jeg tror man bare blir litt for fokusert på den lille, så man glemmer alt annet, men det er veldig greit å ha en unnskyldning, da... :-)

Skrevet

Ammetåke er en tilstand man går inn i etter fødsel, og den kan vare lenge... Jeg trodde dette bare var noe tull, men man kan faktisk risikere å gå langt inn i tåkeheimen som nybakt mamma - man blir rett og slett litt "dum" eller "fjern" på en måte... Vet ikke om dette skjer med alle, men jeg følte meg rett og slett som de blondinene man hører om i blondinevitsene... og jeg har naturlig mørkt hår - hehe ;-)

Skrevet

hehehhe så rart ;))

sikkert litt slitsomt til tider også..:P hehe

Skrevet

Alt som betyr noe er babyen, resten betyr lite. Det er vel en slags "beskyttelsestilstand". Derfor blir man litt glemsk og distre i den første tiden (måneder) etter fødsel. Har ingenting med amming å gjøre. Burde kanskje vært kalt fødselståke..?

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Hadde det leeenge med min første,nesten over 1år tror e. Blir skikkelig glemsk,husker ingenting annet enn det som er viktig for barnet. Har beg å kjenne det nå igjen, man blir dum og deilig og helt blond;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...