AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Så da hopper jeg inn hit, jeg. :0) Hvordan går det med dere her? Formen min er veldig opp og ned så jeg håper det blir bedre etterhvert. Hjemme fra jobb i dag pga kvalme og svimmelhet..Begynner å bli litt lei av akkurat det, men, men.. er jo for en "god sak" da :0)
*RutIetutt* Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Hei-hei - er selv 12+4 i dag. Går greit nok med meg - kvalmen er bedre, men jeg kaster opp hver dag (kastet opp på vei fra barnehagen i dag...usj). Har slitt med en del blødninger, men har vært på ul i dag og sett at alt er ok:o) Håper kvalmen snart går helt over så jeg kan begynne å "leve" igjen...er ekstra slitsomt med en aktiv to-åring i hus:o/ Er sykemeldt ut januar forløpig, og håper å komme meg i jobb igjen da - har vært sykemeldt siden slutten av februar, så begynner å bli litt lei.... Ellers har jeg veldig mye voksesmerter og vondt i korsryggen...kan ikke huske det var sånn sist...men blir vel vant til det.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 Uffda, du har det værre enn meg iallfall. Stakkar! Så fint at dere fikk se at alt er bra på ul., da. Må være beroligende og godt, det. :0) Jeg har kun meg selv og mannen og tenke på siden dette er vår første. God bedring-klem til deg! :0)
Mizz-Lene Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Da er vi helt likt i forløpet så langt. Er 12+2 idag jeg og. Formen kunne vært bedre for min del. Kjennes ut som jeg lider av utmattelsessyndrom og er superkvalm store deler av dagen. Kjipt.. Gleder meg til dette går over og jeg blir meg selv igjen. Hvor holder du til i norges land?? Jeg er østfolding!!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2007 Hei! Jeg er fra Tønsberg, jeg. Utmattelsessyndrom, ja..hehe det var en treffende beskrivelse på hvordan jeg har det også det. :0) Skal bli godt med litt energi etterhvert.. Har bestilt en trenings dvd som heter " fit mama"... Ganske optimistisk med tanke på at jeg nå blir sliten bare av å gå til butikken, men..hehe.:0)
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Hei! Velkommen hit! Jeg er også 12+2 i dag, har hørt hjertelyd i dag og det er jo bare fantastisk! Bra du begynner å føle deg litt bedre sånn inne i mellom hvertfall:) Deilig når men endelig får litt overskudd igjen. DEt går sikkert veldig snart over for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå