Gå til innhold

Dere som har blitt oppring av landsforeningen for krybbedød

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de ringt med skjult nr?

Ble nettopp oppringt,men tlf ble tom for strøm,var ikke skjult nr men fikk ikke helt med meg hva de sa før tlf slo seg av.

Innbilder meg at det var krybbedøds foreningen..(hørtes sånn ut meneh kan jo ha hørt feil)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei ikke skjult de gangene de har ringt til meg tror det begynte på 21 eller 22, nummert deres....

Skrevet

oj var ikke meningen og være anonym da...:P

De som ringte ringte fra et 21 nr 2100,når jeg ringer de opp igjen kommer det en tlf svarer fra et tlf selger firma eller noe sånt...

Skrevet

Jeg har blitt oppringt fra dem flere ganger.., senest i dag..:(

De ringer ike fra skjult nr, og dersom du ikke svarer ringer de opp igjen etter kort tid, gjerne flere ganger om dagen til de får svar.

Ihvertfall har det vært sånn når de har ringt til meg.

Rimelig frekke!!

Jeg blir fly forbanna når de ringer nå, har bedt dem la være å ringe flere ganger.

Skrevet

Jeg ble oppringt av foreningen for krybbedød da jeg var høygravid, og jeg takket pent nei og sa at jeg ikke ville prate med dem. De ringte også til min samboer.

Ca en månedstid etter at vår lille gutt kom til verden skjedde det igjen. Jeg ble ringt av samme foreningen, mens min samboer ble ringt av foreningen for plutsetlig barnedød. De ringte til oss samme dagen, så det er selvfølgelig de samme som sitter og ringer til oss. Jeg blir utrolig provosert av det! Snakker om å prøve å utnytte mennesker i en sårbar situasjon.

Om de forsøker å ringe meg igjen kan de glemme at jeg svarer høflig! De ringte forresten ikke fra skjult nummer, men om du ikke tok telefonen kan du banne på at de kommer til å ringe deg opp igjen.

Vil bare tilføye til slutt at jeg er sikker på at disse foreningene gjør en suveren jobb og er god støtte for dem som blir rammet av en slik forferdelig situasjon. Det jeg reagerer på er måten de forsøker å skaffe seg støtte på.

Ble et sint innlegg dette...

Skrevet

Jeg ble oppringt da jeg gikk gravid. Selgeren var rett og slett uhøflig og ødela hele dagen min (hormoner gjør det ikke enklere å takle slikt). Det var ikke skjult nummer... det var et callsenter på østlandet som ringte på vegne av foreningen.

Etter gjentatte oppringninger sendte jeg mail til alle i styret i foreninga og forklarte situasjonen. Fikk svar fra "sjefen" og fikk sletta meg fra listene deres. I tillegg fortalte han at han skulle ta opp saken med vedkommende som hadde ringt meg (tror jeg ikke mye på men men...)

I ettertid har jeg ikke mottatt noen telefoner og synes det er synd at en forening med så godt formål skal forklurre sitt gode navn og rykte pga dumme selgere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...