Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ca 10 kg igjen som skal av, knuppen er bare 8 uker gammel og jeg er litt usikker på hvor mye jeg har tatt av.. Trener og spiser sunt men blir litt mye sjokolade.. noen med erfaring fra sykehusdietten? redd for å slanke meg men dette virker som en fornuftig diett med masse vitaminer..

trenger svar for er som sagt usikker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det anbefalles ikke og gå ned mere en 1/2 kg i uka når du ammer. Hvis du går ned mer riskikerer du at afalstoffene fra kroppen din går over i melka.

Vil tro du går ned mere ved og bruke sykehusdietten.

Skrevet

ABSOLUTT IKKE mens man ammer. Det er mange grunner til hvorfor ikke, fra miljøgifter til barnet til at du kan miste melka, pluss puppenekt. Neineinei!!!

Grethe Roede har et spesialopplegg for ammende! Mye bedre. 10kg er ikke mye, får du i deg mer proteiner tidlig på dagen, og har frukt stående fremme (som du tvinger i deg før du får sjokolade) så er det mye bedre!!! Det er ikke ofte i livet du har sjansen til å slanke deg på en 1900kcal diett! (Se Fertilas innlegg lenger nede på siden her).

Skrevet

hei....

jeg prøvde den dietten en stund før jeg ble gravid. gikk ned litt i vekt men har aldri vært så sulten, tappet for krefter eller hatt så må vondt i hodet før. jeg vil ikke anbefale den, ihvertfall ikke når du ammer. lag din egen kur vel som passer til deg som ammer. sykehusdietten er tom for fett og det må du ha for å lage næringsrik melk til babyen... foresten de kiloene jeg tok av var tilbake etter 2 uker og da spiste jeg bare helt vanlig mat....

Skrevet

Det er ALTFOR lite kalorier i sykehusdietten. Sats heller på et sunt og normalt kosthold samt trim, trim trim!

Skrevet

takk takk takk

vet ikke hva som gikk av meg. Har alltid vært imot slanking på annen måte enn sunt kosthold og trening, så det er vel det jeg får gå tilbake til:)

føler meg litt kvapsete men er jo bare 8 uker siden fødselen så noe annet hadde vel vært rart...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...