Gå til innhold

bevegelser ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som kjenner liv i magen ? æ kjenner det på kvelden når æ legger meg.jeg er tredjegangsfødende å lurer på om det er noen som har det likens ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har lurt på det samme. Jeg er 2.gangs fødende og synes jeg kjenner små "sommerfugle-vinger" allerede. Er det det du kjenner? Jeg er litt over 12 uker på vei nå.

Skrevet

hei!

Syntes jeg kjente noe for to-tre dager siden, er ganske sikker på at det var den lille, men syns jo det er tidlig! Er littt over 12 uker og er 2. gangs kan man kanskje kalle det.

Skrevet

ja...kan vel forklare d sånn :) bra at d e flere som kjenner noe....

Skrevet

Jeg kan også kjenne bevegelser. Før var det kun på kveldene men nå kjenner jeg bevegelser ellers på dagen også. JEg er andregangsfødende.

Skrevet

Jeg er tredjegang og syns jeg kjente noe natt til i går... jeg hadde akkurat vært på do, og da jeg lå i sengen etterpå, strekk ut på ryggen og slappet fullstendig av, kjente jeg det blafret en liten sommerfugl i underlivet... jeg er 98 % sikker på hva jeg kjente, men syns det er utrolig for er kun i uke 10.... har med mine to forrige kjent liv i henholdsvis uke 14 og 13.

Skrevet

jeg kjenner også bevegelser fra ungen. Er i uke tretten nå, men kjente det første gang tidlig i uke tolv. Synes det kjennes ut som små bobler som spretter rundt det inne :)

Er førstegangs så dette er veldig koselig.

Skrevet

Æ har å kjent nå som ligne på d som æ kjent når æ va gravid sist. Men kain itj fatt å begrip at d kain vær "fosteret", for æ e jo bare 8+5... Sist kjent æ bevegelsa i uka 16.....

Lure på ka d e...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...