Gå til innhold

Han sov nesten igjennom hele natta:-)


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

For første gang har lillegullet sovet nesten igjennom hele natta, Han la seg i går kl 20.00 og sov til kl 07.00 for første amming:-) så sov han en time til før han våknet! var helt sjokkert jeg, men var da såklart inne hos han 3 ganger iløpet av natta alikevel, for å sjekke at han pustet, hihi!

 

Dette er en stor forbedring fra at han har våknet 4-5ganger hver natt! Må si at tanken på at han skulle klare å sove natten igjennom ved 6mnd, virket helt urealistisk! Nå virker det ganske realistisk allikevell:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke deilig? Jeg er vant med en unge som sover mellom 12 og 13 timer, og jeg forstår ikke de som kan mate og våkne mange ganger pr natt. Nyter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din heldiggris....( nå er riktignok Joakim syk da ) men han har bare sovet gjennom natten en eneste gang. Full ammer enda, men håper det bedrer seg når jeg begynner med grøt og gutten er 100% frisk igjen. Ser frem til en hel natts søvn. Gir mat hvertfall 3 - 4 ganger på natten enda.

 

Er veldig glad på dine vegne og alle andre som får nyte det samme !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå deilig, da!

Her varierer det så veldig fra natt til natt, så jeg kan nesten ikke si hvordan Karsten sover lenger. En natt kan han sove fra 1830-08 med bare ett måltid, en annen natt fra 19-06 med fem måltider... Heldigvis ammer jeg i halvsøvne, så det går greit. Men er jo litt fortvilet når han vil opp og leke i en time før han har lyst til å sove videre... :o(

 

Håper Amandus fortsetter på samme måte videre, da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...