Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har en sønn på litt over tre måneder, og selv om jeg fullammer, så fikk jeg tilbake min mens for en måned siden. Igår fikk jeg mensen igjen, og i natt så ville ikke sønnen min ha pupp. Han var sulten men hver gang han fikk puppen i munn, så han helt fortvivlet ut, og begynte å grine.Vi har virkelig kost oss med amminjgen den siste måneden, og jeg vil ikke gå over til flaske. Synes det er så leit når han ikke vil ta puppen. Hva skal jeg gjøre????
Expat Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Forsøk å gi ham pupp når han sover, fordel gjerne korte dupper utover dagen. Melken smaker rart for ham pga mensen, og mengden kan gå ned forbigående. Du må pumpe for å opprettholde melkeproduksjonen igjennom dette. Håper du har pumpemelk i fryseren så du kan spe på uten å måtte ty til mme. Og hvis du må, så forsøk å gi ham det med kopp, så slipper du puppenekt etterpå.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Takk for svar.. Men vil melken smake som "vanlig" når mensen er over??
Expat Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Ja, når mensen er over er det tilbake til det samme gamle. Det er viktig at du pumper for å opprettholde produksjonen, og at du ikke presser barnet til brystet når han ikke vil ha nå som du vet hvorfor. For da kan du få en mer komplisert brystvegring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå