Gå til innhold

Å herreguuuud!!!


*snartklar*

Anbefalte innlegg

Noen som så supersize me i går? (eller har sett den før?). Fy søren, jeg ble helt sjokkert over hva fastfood- maten gjør med kroppen vår. Jeg vet jo at vi må unngå å spise den typen mat, men jeg visste ikke at det var så ille. Den stakkars mannen gikk jo opp 11 kilo på en måned, pluss at leveren ble skadet + + +

 

For meg var det motivasjon nok til å legge om kostholdet ved å se den dokumentaren. Aldri i livet om jeg vil påføre kroppen min unødvendige skader på den måten!

 

Jeg har funnet ut at min reduserte tiltakslyst, mine humørsvingninger og perioder hvor jeg føler meg trist/deprimert kanskje kan skyldes kostholdet. (dette var iallefall symptomer som han i filmen hadde). Jeg orker rett og slett ingen ting...og hvis jeg er trist/deprimert har jeg merket at jeg føler meg bedre i det jeg sitter og spiser....men så blir jeg skikkelig dårlig etterpå!

 

Ikke det at jeg spiser fastfodd hele tiden, men det blir noen ganger innom mcdonalds og pizzarestauranter i løpet av en måned....og så spiser jeg en del sjokolade da (hekta på sjokolade!!).

 

Men nå er det slutt...gleder meg til å få energien, og ikke minst kroppen min, tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så den, ja. Sjokkerende! Spiser ikke mye fastfood, men elsker sjokolade og gosj. Har så vanskelig for å legge det bort. :-( Men i dag har jeg spsiet den siste biten og skal ikke kjøpe det mer. Håper jeg. .. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...