Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Vi snakket litt om hvordan det gikk, hvordan jeg følte meg og sånn. Og så gjennomførte hun en gu, samt ordner med pervensjon, setter i spiral om du vil osv.
Sigbeth Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 ser om stingene har grodd, sjekker om du har rett knipeteknikk etc
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Jeg hadde ikke gu på 6-ukers kontrollen. Jeg var hos jordmor og hun bare spurte om hvordan det kjentes ut der nede. Ettersom det ikke var noen store problemer så var det ikke nødvendig med gu. Så fikk jeg resept på minipillen (som jeg ikke har begynt på). Så snakket vi bare løst og fast om barseltid og oppholdet på sykehuset.
paula28 Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 eehhm..Hvor viktig er denne kontrollen? Jeg fødte i september, men har ennå ikke vært til kontroll... Somla meg til å bestille legetime her om dagen, skal dit neste uke..
anna_lou Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Skal vel snakke om fødselen og ta gu og slikt. Men håper ikke du er så uheldig som meg. Jeg fikk hele 4 min på kontrollen, ingen gu, ingen sjekking av sting (til tross for at jeg fikk endetarmsruptur) Eneste hun gjorde var å spørre om jeg hadde tatt keisersnitt (hvilket jeg ikke hadde), så trykket hun på magen min, også spurte hun om jeg ville ha prevensjon. Thats it, fant ut etterpå at hun skulle sjekket mye mer enn det! lykke til da!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå