Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Har prøvd med både sviskesaft og sviskepure... men hun bærsjer ikke... trøkker mye og er til tider urolig. Hva skal jeg gjøre?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Det var litt lenge, ja. Vet ikke hvor mye sviskesaft du gir, men du kan jo prøve å øke mengden? Bland det i grøten feks.. Ellers kanskje malt funker? Også er det bra med frukt. Hva med å gi litt fruktpurè? :-)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 ta et temperaturmål og smør det inn med salve, stikk det inn i endetarmen (et par cm inn) og dytt det litt frem og tilbake..det fremmer tarmperistaltikken (den muskelen i tarmen som fører avføringa ut) det måtte jeg gjøre flere ganger på poden etter at vi begynte med grøt!
2prinsesserogbim Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 prøv å gi blåbær syltetøy.. det hjalp på mi jente
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Har bare gitt noen teskjeer sviskesaft... hvor mye kan jeg gi på én gang, da? Trodde blåbær var forstoppende, jeg...? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå