Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Feber i 3 dager, så utslett. Kan det være noe annet? Går dere til legen for dette?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Det heter at om barnet har feber i mer enn 3 dager bør lege kontaktes. Det at det er blitt utslett gjør det bare enda mer skummelt spør du meg.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 vi var ikke til legen da lukas hadde det. viste at de kunn kom til å be oss gi han paracet. Og da utslettene kom skjønte vi at det ik var noe å bekymre seg over. men hadde feberen vart mer enn 3 dager hadde vi dratt til legen me han.
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Nei men det som evt kan bekjymre foreldre er den høye feberen.
ghinsverk Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 prinsessa fikk plutselig feber på julaften, og feberen fortsatte til 3dje juledag, men da kom utslettet. tett i tett med små prikker, nesten så d så ut som d hang sammen. men når prikkene kom, ble feberen borte og formen tipp topp. jeg dro ikke til legen med henne
2 søte små gutter Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Ikke så lenge allmenntilstanden er bra. Hvis hun drikker og leker normalt tar jeg det med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå