Gå til innhold

Nye magebilder :) uke 24

Anbefalte innlegg

Skrevet

trykk på nicket mitt, de ligger i albumet om dere vil se:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får dei ikkje opp når eg trykker på nicket ditt, kjem ikkje opp sånn link til "mine bilder" under profilbiletet... Men såg i "våre album" - likte det bilete med det oransje lyset :)

Skrevet

Kjempetøft=)

Skrevet

Kanon fint...har du varit hos fotograf????

Skrevet

Jeg finner ikke!! Hvor under "våre album"??

Skrevet

takk takk alle sammen. :) er veldig fornøyd selv..:) fikk lisom med både magen med baby, ryggen med tatoveringa og meg på en gang.. :P anbefaler alle å få tatt et magebilde mens de er gravide!! :)

Skrevet

Hei!

Fint bilde og helt sinnsykt fin tatto:)))

Den skulle jeg gjerne hatt også, men har tatt to andre små som er i nakken og på korsryggen...

Kunne bygd på , men det blir ikke det samme.... :(

Anyway, ja...kuuul tatto!!

Skrevet

hei Poos!! tusen takk.. tok den tatoveringa våren 06.. hadde tegna og styra med å få den riktig sammen med tatovøren (Jan Viktor på sunset studio i waldemar tranes gt i oslo) i ett år før den satt :) tok 6 timer å lage... d var verre enn å føde... men veldig verdt det!! jeg hadde en sol som du så vidt ser nederst på korsryggen fra før.. så det er bygd rundt det.. du kan gå til en tatovør og høre om han/hun har noen ideer..:)

Skrevet

Hadde vært kult...Har en her i by'n som er utrolig flink..han har tegnet og lagt den ene jeg har, så han kan sikkert bygge sommerfuglen min videre til noe bra:)

Takk for titten, da:)

Skrevet

ja, nå har jeg ikke sett sommerfuglen din..men det er masse man kan gjøre med de.. man kan ha en linje ut av vingene som lager et mønster og sånn.. eller man kan lage noe organisk, blomstrende noe som vokser rundt sommerfuglen :) lykke til :)

Skrevet

Høres ikke dumt ut, det der, du!! Får vel drøye til etter fødsel nå,da!

Takk for tips!

:)

Skrevet

ja, etter fødsel er en ide:) hehe.. veldig morsomt å tegne tatoverina.. er så spennende.. lykke til med magen, og tatovering når den tid kommer.. :)

Skrevet

for et flott bilde...sikkelig rått.Kjempe fint.

Skrevet

takk :) flink fotograf og designer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...