lillebøllaspringmadrass Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 trykk på nicket mitt, de ligger i albumet om dere vil se:D
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Får dei ikkje opp når eg trykker på nicket ditt, kjem ikkje opp sånn link til "mine bilder" under profilbiletet... Men såg i "våre album" - likte det bilete med det oransje lyset
Yoggy ; ) Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Kanon fint...har du varit hos fotograf????
laffe*høygravid* Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Jeg finner ikke!! Hvor under "våre album"??
lillebøllaspringmadrass Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2007 http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/443803 sånn, her er link:) trodde man fant det ved å gå på nicket jeg.. ja, pappa er fotograf, og har tatt bildet.. sambo jobber med 3D og reklame og har "lekt" litt med bildene:)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2007 takk takk alle sammen. er veldig fornøyd selv.. fikk lisom med både magen med baby, ryggen med tatoveringa og meg på en gang.. anbefaler alle å få tatt et magebilde mens de er gravide!!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Hei! Fint bilde og helt sinnsykt fin tatto:))) Den skulle jeg gjerne hatt også, men har tatt to andre små som er i nakken og på korsryggen... Kunne bygd på , men det blir ikke det samme.... Anyway, ja...kuuul tatto!!
lillebøllaspringmadrass Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2007 hei Poos!! tusen takk.. tok den tatoveringa våren 06.. hadde tegna og styra med å få den riktig sammen med tatovøren (Jan Viktor på sunset studio i waldemar tranes gt i oslo) i ett år før den satt tok 6 timer å lage... d var verre enn å føde... men veldig verdt det!! jeg hadde en sol som du så vidt ser nederst på korsryggen fra før.. så det er bygd rundt det.. du kan gå til en tatovør og høre om han/hun har noen ideer..
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 15. januar 2007 #10 Skrevet 15. januar 2007 Hadde vært kult...Har en her i by'n som er utrolig flink..han har tegnet og lagt den ene jeg har, så han kan sikkert bygge sommerfuglen min videre til noe bra:) Takk for titten, da:)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. januar 2007 ja, nå har jeg ikke sett sommerfuglen din..men det er masse man kan gjøre med de.. man kan ha en linje ut av vingene som lager et mønster og sånn.. eller man kan lage noe organisk, blomstrende noe som vokser rundt sommerfuglen lykke til
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 15. januar 2007 #12 Skrevet 15. januar 2007 Høres ikke dumt ut, det der, du!! Får vel drøye til etter fødsel nå,da! Takk for tips!
lillebøllaspringmadrass Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 15. januar 2007 ja, etter fødsel er en ide:) hehe.. veldig morsomt å tegne tatoverina.. er så spennende.. lykke til med magen, og tatovering når den tid kommer..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. januar 2007 #14 Skrevet 15. januar 2007 for et flott bilde...sikkelig rått.Kjempe fint.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 15. januar 2007 takk flink fotograf og designer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå