Mikaia Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Er det noen andre som kjenner nedpress naar dere tisser? I det siste har det vaert litt ubehagelig aa gaa paa do. Maa liksom holde litt igjen naar jeg tisser og sitte oppreist ellers saa foeles det som om babyen har tenkt seg ut. Naar jeg holder magen min litt opp saa letter det litt paa presset. Er i uke 33 naa og har slitt med sterke (og mange) kynnere siden uke 25. Kan det vaere fordi hun har snudd seg med hodet ned (er ikke sikker paa om hun gjort det enda siden hun sparker i alle retninger) at det presser slik?
Lapez Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Det du skriver kunne jeg ha skrevet selv, er helt enig, og har det helt likens som deg, vil gjerne vite hvorfor?? er i uke 33=)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Min baby har snudd seg (er i uke29). Magen min er mye lavere enn hva den ellers var - så dine "problemer" kan være pga. festet hode (ikke bare baby som har snudd seg). Man vil allikevel kunne kjenne spark i alle retninger. Babyen kan snu seg 360 grader med hodet, men ikke kroppen (ble det rett?).
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Kjenner det selv av og til, kommer sikkert litt an på hvordan babyen ligger tenker jeg:) Selv er jeg i uke 30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå