Jordbærjenta:-) Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Fler som har det slik? Hvorfor gjør han det mon tro???
Expat Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Har du en sterk utdrivingsrefleks? Hvis han slipper, spruter det ut i rommet?
Jordbærjenta:-) Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 Ja da har jeg egentlig. Men han gjør det helt på slutten av amming, ikke sånn med engang. Og så hender det at han hoster litt noen minutter etter mat og da små-brekker han seg. Kan jo hende at det er det ja, har alltid hatt voldsomt med melkemengder, spruter ut i rommet er mildt sagt:-) Rene høytrykkspyleren:-)
Expat Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Siden du da er lettmelket, har du forsøkt å bruke skjold på det verste? Kanskje han tar ned mye luft? At han egentlig spiser litt mye? (Har han en kraftik vektoppgang?)
Honningmelon Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Jenta mi gjør også sånn....brekker seg,og hoster litt etter amming. Har ikke funnet ut hvorfor jeg da.
Jordbærjenta:-) Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2007 Nei har ikke prøvd skjold ennå. Han har gått normalt opp i vekt, ikke krafig vil jeg si. Han ligger stort sett til puppen 4-5 min og så gulper han stort sett litt etter hvert måltid, noen ganger en stor porsjon gulp:-)
Expat Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Men han har ikke kolikkfakter og nekter å ligge på rygg og sånn, sant?
Omr Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Slik har mange det! Det kan være mange grunner - bl.a at han svelger luft som blir liggende under melka - og når denne lufta kommer opp i stor fart, kommer det gjerne med litt melk. Dessuten er ofte lukkemuskelen umoden. Det blir bedre! Så lenge gutten selv ikke plages av det, ville jeg kanskje bare ha prøvd å tatt han litt tidligere fra puppen for å rape. Gutten min har det slik nesten alle måltider - ofte også lenge etterpå. Prøv å unngå brystskjold - gjerne lettere å svelge luft da - og så er det en helt annen sugeteknikk - og vanskelig å venne av med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå