Gå til innhold

da var eg begynt på sykehusdietten...

Anbefalte innlegg

syns suppa var ganske god eg, så dette skal nok gå supert ja.. gleder meg til å li kvitt alle 20 kilo som eg skal ned.. skal også begynne på treningssenter i dag sammen men med sambo.. gleder meg skikkelig altså.. er så motivert for dette nå..

lykke til alle dåke andre som er på slankings

Fortsetter under...

Heisann:)

Jeg er også begynt på slankern i dag (det er jo mandag vet du;)...suppa skal jeg begynne med neste uke...

Jeg og sambo skal også melde oss på et treningssenter tror vi, men siden det er litt dyrt er jeg nødt til å være skikkelig motivert til å gå der minst to ganger i uken. (har vært medlem ett par ganger før, og vet interessen for å trene sklir sakte men sikkert bort)!

Men jeg har 20 kilo å kvitte meg med jeg også, så noe drastisk må jo gjøres!!!!!

Lykke til hvertfall:)

er super motivert eg.. nytter ikkje sitte å syns synd på seg sjøl lenger, vil ein nåke må ein gjere nåke.. ikkje kryp til da, men hopp inn i da me begge beino, då går da best.. viss det blir sånn skal berre skal berre så nytter det ikkje.. er sleit sånn me deprisjon i slutten nå at eg måtte berre finne på nåke for å gå ned i vekt.. skal varme meg litt suppe igjen snart tenkte eg.. dette klarer eg vettu..

Har gått på den en uke, og har hatt noen dager opphold nå, men vært kjempeflink!!! Pleier å fråtse i sjokolade i helgene men nå tok jeg bare 4 små biter!!! Har gått ned 4 kilo, så jeg har 6 igjen! Skal ta en ny runde på den fra i morgen, den var enkel å holde synes jeg.

Lykke til alle sammen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...