Gå til innhold

da var eg begynt på sykehusdietten...


2prinsesserogbim

Anbefalte innlegg

syns suppa var ganske god eg, så dette skal nok gå supert ja.. gleder meg til å li kvitt alle 20 kilo som eg skal ned.. skal også begynne på treningssenter i dag sammen men med sambo.. gleder meg skikkelig altså.. er så motivert for dette nå..

 

lykke til alle dåke andre som er på slankings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:)

 

Jeg er også begynt på slankern i dag (det er jo mandag vet du;)...suppa skal jeg begynne med neste uke...

 

Jeg og sambo skal også melde oss på et treningssenter tror vi, men siden det er litt dyrt er jeg nødt til å være skikkelig motivert til å gå der minst to ganger i uken. (har vært medlem ett par ganger før, og vet interessen for å trene sklir sakte men sikkert bort)!

Men jeg har 20 kilo å kvitte meg med jeg også, så noe drastisk må jo gjøres!!!!!

 

Lykke til hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er super motivert eg.. nytter ikkje sitte å syns synd på seg sjøl lenger, vil ein nåke må ein gjere nåke.. ikkje kryp til da, men hopp inn i da me begge beino, då går da best.. viss det blir sånn skal berre skal berre så nytter det ikkje.. er sleit sånn me deprisjon i slutten nå at eg måtte berre finne på nåke for å gå ned i vekt.. skal varme meg litt suppe igjen snart tenkte eg.. dette klarer eg vettu..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da va eg og starta med sykehusdietten.

E andre gangen eg går på den. Sist så sprakk eg på dag 5. da kom hælga liksom.

Men så ska det jo sies at eg va ikke halvparten så motivert sist som eg e no...

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått på den en uke, og har hatt noen dager opphold nå, men vært kjempeflink!!! Pleier å fråtse i sjokolade i helgene men nå tok jeg bare 4 små biter!!! Har gått ned 4 kilo, så jeg har 6 igjen! Skal ta en ny runde på den fra i morgen, den var enkel å holde synes jeg.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...