Vibeke75 Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 som mange andre, så har jeg en liten gutt på 10 mnd. som våkner veldig mange ganger hver natt. Han sovner veldig lett på kvelden, og det har aldri vært noe problem å legge han. Han elser sengen sin og er lykkelig når han skal sove. Men i løpet av natten våkner han veldig mange ganger. jhan får ikke melk om natten lenger, kun vann. Han har/er veldig plaget med tannutbruddene når det er og ingenting hjelper...men nå holder vi på å bli gale snart..har prøvd å la han gråte etc. men ingen bedring. Lurte nå på om jeg skulle prøve å lese om sleepsence...kan noen sende den til meg?? Tusen takk:-) [email protected]
Andungen2 Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Hva med å prøve homeopat? Vi hadde det akuurat på samme måte! Gikk kjempegreit å legge han om kvelden men våknet mange ganger i løpet av natten (gjerne flere ganger i timen). Vi fikk tips om å prøve homeopat og det har gjort underverker. Er på 2. uka med homeopatmedisiner nå og han våkner 1-2 ganger i løpet av natten, deilig! Er verdt et forsøk!
Vibeke75 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 tusen takk for svar:-) Jeg ringte faktisk en homeopat igår, fikk time idag. Nå må vi bare prøve noe. Har lest litt om andre med gode resultater med homeopater. Så i natt har han selvsagt hatt sin beste natt på lenge, med kun 2 ganger våken...Han skjønte nok alvoret:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå